azie2011.reismee.nl

Binnenkort start hier ons volgende avontuur....... Cambodja en Vietnam!

Hallo en welkom op ons reislog!

Voor zover mogelijk in de landen zullen wij hier een log bijhouden. Afhankelijk van vraag naar en aanbod van (gratis) internet. Voor ons leuk om nog eens na te lezen hoe wij het hebben gehad. Voor jullie, als bijkomstigheid, een plaats om te zien waar we zijn en of we al in één van de 7 sloten liggen. Als we geen aansluitingen missen zullen we de volgende route afleggen:

In Cambodja:

Siem Reap, Phnom Penh, Sihanoukville en dan

worden we als goede buitenlanders de grens over gezet naar Vietnam:

Mekong delta, Ho Chi Minh City (Saigon) en tot slot rusten op Phu Quoc.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Mocht je onze aandacht willen hebben, laat dan een berichtje achter! Misschien kunnen we je verzoek laten uitkomen.

Veel plezier! Wij proberen dat ook.